Odabno su trebali staviti da se sa 20-21 godinom moze polagati za autobus.Resili bi problem kolko tolko.Drugo firma treba uzimati makar i polovne autobuse sa zapada,jeftiniji od novih a sigurno bolji od ovih starih iz 97-98 godine.Ikarbuse po meni da ne kupuje vise.Ocaj kad jedan Neobus iz 2005 izgleda bolje nego Ikarbus iz 2016 godine.
Značajno veća plata je 2000 eura.Pa ljudi vozač Novosadskog gsp treba da ispunjava uslove mađioničara i žonglera.Zimi se smrzava,leti se preznojava,prodaje i izdaje karte,odgovara za pazar,odgovara za putnike,VOZI u saobraćajnom špicu po gradu krntiju od busa.Pa vi nađite ludaka koji će to da radi za te pare.Rešenje je jednostavno:povećanje plata.
Zagreb je na samo 400km...
niskopodni MAN autobusi...vozac ogradjen,klima radi,sve cisto...
a cene karte u jednom smeru je oko 5 kuna(90 din)...a imas sa kraja na kraj grada oko sat i vise..tramvajem ili autobusom...pa lepo izadjes..obavis nesto i nastavis dalje..jer karta traje oko sat i pol...
a kod nas..60 dinara ..udjes na z.stanici i izadjes na futoskoj...gotovo
i da..plate su im oko 1000 eura
gospodo uhljebi...krepala krava ne daje mleko
Nije problem plata već "država" u kojoj te preletačica ubeđuje kako je to neprirodno, pripisivač je ministar policije, ulizica ministar vojske a vrhovni lažov predsednik.
Ljudi su konačno shvatili da ove još 10 godina oterati nećemo i svako ko može spakovao je kofere ili ih pakuje. Ostaće samo botovi i sendviči i po koji penzioner.
Lazu ko na takmičenju.U GSP ima dosta samo onih što NE rade ništa.Vozača 70 na bolovanju,svaki dan radi oko 30 na slobodan dan,šefovi se bahate a pri tom ne znaju svoj posao.....
Vi ljudi negledate RTS pa ni neznate koliko nam je dobro pa nemogu ni vozaci a ni ljudi u drugim firmama zaraditi koliko ovi kradu samo napolje iz drzave a vucic sa migrantima neka pravi i 3 gej parade ako sme a oni nece cutati kao mi
Lekarska plata je nesto malo vise od 60hiljada. Msm unazad nekoliko meseci od kad su vratili otetih x%,pre toga manje od 60. Jel moguce da jedan visoko kvalifikovani kadar sa tolikom odgovornoscu ima istu ili pribliznu platu jednom soferu!? Nikog ne ponizavam sem drzave koja to dopusta i omalovazava. Dno dna. I treba svi da se iselimo i zivimo dostojno coveku!
Sobzirom da je danas bila plata mislim da nece ta 42 da rade danas a od sutra jos vise ce ih biti na bolovanju i da trazi knjizicu kad vide sta su danas dobili
Dobro, ima partijskih botova sveže zaposlenih po kancelarijama, pa nije problem.
Nek im neko podvikne "Nema odmora dok traje obnova!"
i otera ih malo u garaže i autobuse.
Pa još ako imaju B kategoriju - super!
Neće ih ovde niko dirati zbog kategorije, samo nek se kotrlja, a i policija ima razumevanja za Partiju!
Bitno je da je Lidl stigao, i da nam je Profesor nasmejan!
da nema kradljivaca biciklova problem bi skoro pa bio rešen.
Ko se to jos vozi busem za 65 dinara tj 130 sa povratkom sem ako se ne vozi džabe u jednoj od više mogućih varijanti.Za 130 dinara si resio problem vegetiranja za 1 dan.
samo idi izgovor ne traži, jer tu nema ništa da se spasi.... lepo čovek otpevao. Vozači odlaze, autobusi gotovi, novih ni na vidiku.... milina na sve strane. Prodaja prodaje maglu, nabavka nabavlja perece za 57 dinara...unutrašnju kontrolu vodi penzioner.... Sindikalci davno zaboravljena kategorija, pregovarački tim licitirao kao na limundu najmanju ponudu.... MILINA, tako i treba.... Živeli!!!
Bravo Bobo,na zalost nasi cenjeni i velikodusni politicari ne misle tako....oni su najbitniji da pine svoje dzepove! A kroz nas obicne smrtnike pune budzet kroz gorivo,lekove itd..... Sramota me je sto sam clan stranke....samo clan iz drugih razloga....
GSP privatizovati i da grad vise ne razmislja o zaposlenima, autobusima itd. Ne moze GSP zaraditi koliko su direktori u stanju ukrasti. Pre prodaje NIS- a naj veci duznik je bio upravo GSP. Besplatno gorivo i opet poslovali sa gubitkom. Dosta vise lopovluka. Nek privatnik razmislja koliku platu ce da da vozacima. Ako bude adekvatna imace ko da vozi a ako ne nek stave kljuc u bravu a narod na bicikla pa na posao.
"S druge strane, iz preduzeća su u više navrata poručivali da ne mogu da utiču na odliv zaposlenih."
Ka biste povećali plate onima koji zaista rade tj. vozačima, a smanjili broj sekretarica za uveseljavanje, možda biste i spasili GSP.
Mile, cestitam na odlasku.. Ono zbog cega prckam i kritikujem ove nebeske je kako bi ih naveo da razmisljaju zasto ih ljudi ne vole i promene ponasanje. Cekam G -a da cujem kako je tako i na ovom ovde svetom mestu.
Sa jedne strane podržavam vozače i mislim da im plata mora biti veća, kao i bilo kom drugom radniku koji obavlja posao za koji je potrebna određena stručnost, a smanjiti kojekakvim partijskim i rođačkim parazitima zaposlenim u administraciji. Najveći deo viška zaposlenih u javnim preduzećima je u administraciji i to često bez ikakvih stvarnih sposobnosti i kvalifikacija, pa čak i bez nekog konkretnog radnog zadatka.
Sa druge strane, dobrom delu vozača koji danas voze autobuse ja ne bih dao ni bicikl. Više puta sam i kao vozač automobila i kao pešak bio ugrožen njihovom, čak ne ni bahatom, nego glupom vožnjom. Da li autobus koji kreće sa stanice mora odmah da se uključuje u levu traku, ako ima prostora u desnoj? Da li na mestima gde postoji izdvojeno stajalište mora da ostane na kolovozu? Da li znaju šta je uslovno zeleno svetlo? Da li znaju da saobraćajni propisi važe i pri kraju smene? Što je najgore, primetio sam i njih nekoliko koji su upitnog zdravstvenog stanja.
I to je trend u celom svetu da fale vozači. Isto kao što će za 30 godina ili možda i mnogo kraće to biti suficitarno zanimanje zbog automatizacije prevoza.
Stručnjaci svih profila odlaze svakodnevno, a naši poslanici u skupštini se goste na naš račun, porodiljama se daje mizerna novčana nadoknada, presipa se iz šupljeg u prazno, a ja još uvek nisam toliko senilan da sa oduševljenjem grlim pile po 120 RSD kg i grabim banane kao da sam majmun. Živela Srbija, zemlja u kojoj još uvek ima normalnih ljudi !!!
Kako ne mogu. Pa postoji mogucnost stimulacije kako bi se povecala promanja. Nerma bajki. Svi radimo za pare i idemo tamo gde se vise zaradjuje. Dokle cemo se praviti blesavi
Rumuni su od 01.01.2018. podigli plate lekarima 100%, pazite duplo, i zamislite nema vise odliva medicnskih radnika, a plate i dalje nusu ni blizu onima u Nemackoj. To je jedini put. E pa, drzava se mora odluciti da li zeli da ima odredjene kadrove ili zeli da ima suficit u budzetu
Evo me u Dizeldorfu radim punom parom. Vozim po gradu. Normalni ljudi, potpuno ispravni i novi autobusi sa EURO 6 motorima, Pravila saobraćaja se poštuju, radni sati isplaćuju, pazi se na pešake. Nema politike u firmi, nema podobnih i nepodobnih, nema nameštanja smena, nema krađe pazara. Sve ono što u GSP-u ima, ovde nema. Nema plate 60000 din, već 2700 eur. Ljudi sa osmehom ulaze i izlaze iz busa, deca kažu "dobro jutro". Na mesta za invalide ne sedaju zdravi i pokretni. Na kraju smene natankujem i očistim autobus, predam pazar i za čas prođe dan i noć. Nema naglog kretanja i kočenja kao da se voze krompiri umesto ljudi, nema upotrebe sirene osim ako ne mora. Normalna zemlja, normalan sistem. Logistika u firmi radio vezom stalno on line, Papiri sređeni, radna i boravišna viza odobrena, predati papiri za poresku klasu, plata na račun svakog 15. u mesecu. Minimalno se mora znati jezik. Lekarska kontrola redovna, alko testovi česti. Sve u svemu raj. Da sam se samo setio pre 30 godina i došao ovamo a ne da me Jova dispečer j..e hoću li ili neću voziti mitingaše SNS-a na kej ili neću i da mi se preti. Ovde toga nema. Ne znam ni ko je gradonačelnik ovde niti me zanima kao i većinu kolega.
Priznaju da imaju problem, ali nece da urade nista konkretno, a to je da otpuste kancelarske stranacke neradnike, a da vozacima povecaju plate. Veoma jednostavno resenje, ali oni ovako sistemski unistavaju preduzece, pa ce onda opet biti kriva bivsa vlast.
Odlaze, jer ne žele da rade za male pare. S druge strane profesori i Visokoj poslovnoj školi strzkovbih studija u Novom Sadu imaju platu 80000 dinara, a ne dolaze na posao.
Pa svaki dan ljudi kasne na posao jer busevi ili ne krenu, ili kasne vise od 10-20 minuta, ili krenu 5 minuta ranije. 7 Godina odlaska s Naselja do futoske a ne mogu da nabrojim koliko puta su bili problemi sa busevima i vremenom dolaska/odlaska. Sramota.
Cudno bi bilo da neko od stranackog tabora napusti GSP.Sramotno je koliko administracije radi za extra plate a vozaci,dispeceri,mehanicari prezivljavaju.Mozda da odu u Budisavu i kod svog sindikalnog lidera i gaje pilice u slobodno vreme...
Konkretno u GSP NS,da se svima koji nisu vozacki i mehanicarski kadar skine od plate,ukinu savetnicka(naprednjacka) mesta direktora i to daje vozacima,uz vece postovanje prema vozacima,drugacije bi bilo.
A sa druge strane se otvara linija za Vrdnik, sve se nema!
http://www.nsbuild.rs/forum/javni-gradski-prevoz/95-javni-gradski-i-taxi-prevoz?start=800#76463
Sto manje GSP vozaca to manje iznerviranih putnika koji ce cekati na autobuse i dolaziti na autobuska stajalista a sto manje autobusa u gradu i polazaka to manje posla u GSP preglomaznoj administraciji i vise para za bonuse administracije medjusobno.
Narod za to vreme u Lidlu ceka ceo dan za jedno i kile banana umesto da dodje ispred skupstine grada i kaze"DOSTA" narod u redu celog dana za jedno pile i kilogram banana.
Ovom narodu nesto pricati,objasnjavati,saopstiti mu u kakvoj nebulozi od drzave zivi?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadski GSP svake nedelje ostane bez najmanje jednog vozača
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•12.10.2018.
•11:02 > 11:01
Komentari 41
Buduci Sofer
petar petrović
purgerNS
niskopodni MAN autobusi...vozac ogradjen,klima radi,sve cisto...
a cene karte u jednom smeru je oko 5 kuna(90 din)...a imas sa kraja na kraj grada oko sat i vise..tramvajem ili autobusom...pa lepo izadjes..obavis nesto i nastavis dalje..jer karta traje oko sat i pol...
a kod nas..60 dinara ..udjes na z.stanici i izadjes na futoskoj...gotovo
i da..plate su im oko 1000 eura
gospodo uhljebi...krepala krava ne daje mleko
Miloš
Ljudi su konačno shvatili da ove još 10 godina oterati nećemo i svako ko može spakovao je kofere ili ih pakuje. Ostaće samo botovi i sendviči i po koji penzioner.
Ta nemojte kasti !
Nole
Nervirach
Dr
Pele
Za sofer
Ja
Sa razlogom
Nek im neko podvikne "Nema odmora dok traje obnova!"
i otera ih malo u garaže i autobuse.
Pa još ako imaju B kategoriju - super!
Neće ih ovde niko dirati zbog kategorije, samo nek se kotrlja, a i policija ima razumevanja za Partiju!
Bitno je da je Lidl stigao, i da nam je Profesor nasmejan!
nn
Ko se to jos vozi busem za 65 dinara tj 130 sa povratkom sem ako se ne vozi džabe u jednoj od više mogućih varijanti.Za 130 dinara si resio problem vegetiranja za 1 dan.
Šofer
Vozač GSP
gandži
@Dark Veber
Lala
N.Sad
bns
Ka biste povećali plate onima koji zaista rade tj. vozačima, a smanjili broj sekretarica za uveseljavanje, možda biste i spasili GSP.
Nervirach
Milan
Sa druge strane, dobrom delu vozača koji danas voze autobuse ja ne bih dao ni bicikl. Više puta sam i kao vozač automobila i kao pešak bio ugrožen njihovom, čak ne ni bahatom, nego glupom vožnjom. Da li autobus koji kreće sa stanice mora odmah da se uključuje u levu traku, ako ima prostora u desnoj? Da li na mestima gde postoji izdvojeno stajalište mora da ostane na kolovozu? Da li znaju šta je uslovno zeleno svetlo? Da li znaju da saobraćajni propisi važe i pri kraju smene? Što je najgore, primetio sam i njih nekoliko koji su upitnog zdravstvenog stanja.
Dark Veber
Penzioner
Boba NS
Rumuni su od 01.01.2018. podigli plate lekarima 100%, pazite duplo, i zamislite nema vise odliva medicnskih radnika, a plate i dalje nusu ni blizu onima u Nemackoj. To je jedini put. E pa, drzava se mora odluciti da li zeli da ima odredjene kadrove ili zeli da ima suficit u budzetu
Gladius et anus
Ivan
MIle šofer
Darko
Radica
dax
Pa svaki dan ljudi kasne na posao jer busevi ili ne krenu, ili kasne vise od 10-20 minuta, ili krenu 5 minuta ranije. 7 Godina odlaska s Naselja do futoske a ne mogu da nabrojim koliko puta su bili problemi sa busevima i vremenom dolaska/odlaska. Sramota.
dule
Znam da se to nikad neće dogoditi ali eto vam rezerve da povećate vozačima plate.
???
Spojićemo stranačko zapošljavanje sa nečim lorisnim.
PDJ
Dok vlast zivi u raskosi narod gladuje i naravno odlazi tamo gde je mozda bolje ali bolje nego ovde sigurno.
Nata
Deki
Milan
Putnik
http://www.nsbuild.rs/forum/javni-gradski-prevoz/95-javni-gradski-i-taxi-prevoz?start=800#76463
Tasa 1951
Narod za to vreme u Lidlu ceka ceo dan za jedno i kile banana umesto da dodje ispred skupstine grada i kaze"DOSTA" narod u redu celog dana za jedno pile i kilogram banana.
Ovom narodu nesto pricati,objasnjavati,saopstiti mu u kakvoj nebulozi od drzave zivi?
fokan
undead
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H